ZAJĘCIA DLA DOROSŁYCH


Zajęcia fitness

Interwał

Interwał to zajęcia przeznaczone dla osób, które miały wcześniej styczność z aktywnością fizyczną, a uczestnicy są przygotowani kondycyjnie i chociaż z większym wysiłkiem, spokojnie są w stanie poradzić sobie z tym rodzajem treningu. Główne zalety treningu interwałowego: poprawa kondycji i wytrzymałości, poprawa jędrności skóry, zmniejszenie poziomu tkanki tłuszczowej, utrata zbędnych kilogramów, zwiększenie wydajności układu oddechowego i krążeniowego i wzmocnienie układu kostnego.

Plan zajęć: poniedziałki i środy w godz. 18.00-19.00
Prowadząca: Dorota Pawlik
Koszt: 50 zł/mies. (1 raz w tygodniu); 80 zł/mies. (2 razy w tygodniu); 100 zł/mies. (3 razy w tygodniu); 20 zł (wejście jednorazowe)
Miejsce: sala fitness GOSiR (ul. Żeromskiego 15, wejście od ul. Piasta
)

TBC

TBC, czyli Total Body Conditioning to trening łączący ćwiczenia aerobowe ze wzmacniającymi, które wykonuje się przy rytmicznej muzyce. Jak wskazuje nazwa, służy on modelowaniu całego ciała i dlatego też podczas treningu angażowane są zarówno górne, jak i dolne partie mięśni. Wykonywane rytmicznie ćwiczenia kształtują biodra, uda, pośladki, brzuch, ramiona i biust, przyspieszając jednocześnie metabolizm i spalanie tłuszczu. Ćwiczenia na każdą z partii wykonywane są osobno, a ich skuteczność jest efektem wielokrotnych powtórzeń. Wykorzystywane do nich sprzęty urozmaicają trening, dzięki czemu nie sposób się na nich nudzić.

Plan zajęć: poniedziałki i środy w godz. 19.00-20.00
Prowadząca: Dorota Pawlik
Koszt: 50 zł/mies. (1 raz w tygodniu); 80 zł/mies. (2 razy w tygodniu); 100 zł/mies. (3 razy w tygodniu); 20 zł (wejście jednorazowe)
Miejsce: sala fitness GOSiR (ul. Żeromskiego 15, wejście od ul. Piasta)

Zdrowy kręgosłup

Zdrowy kręgosłup to połączenie ćwiczeń oddychania, utrzymania odpowiedniej postawy i wzmocnienie mięśni głębokich. Ćwiczenia pomagają wypracować zdrowe nawyki i utrzymać prawidłową postawę ciała. Podczas tych zajęć wykorzystywane są drobne akcesoria fitness, w tym piłki, które skutecznie pomagają odciążyć stawy.

Plan zajęć: poniedziałki i środy w godz. 20.00-21.00
Prowadząca: Dorota Pawlik
Koszt: 
50 zł/mies. (1 raz w tygodniu); 80 zł/mies. (2 razy w tygodniu); 100 zł/mies. (3 razy w tygodniu); 20 zł (wejście jednorazowe)
Miejsce: sala fitness GOSiR (ul. Żeromskiego 15, wejście od ul. Piasta)

Wzmacnianie i stabilizacja 

Wzmacnianie i stabilizacja to bezpieczne, spokojne ćwiczenia, których celem jest wzmocnienie gorsetu mięśniowego oraz mięśni odpowiedzialnych za utrzymanie prawidłowej postawy ciała. Wykorzystanie piłek i gum poprawia koordynację ruchową i równowagę. Zajęcia adresowane są do wszystkich, niezależnie od wieku i kondycji.

Plan zajęć: czwartki w godz. 20.00-21.00
Prowadząca: Dorota Pawlik
Koszt: 
50 zł/mies. (1 raz w tygodniu); 80 zł/mies. (2 razy w tygodniu); 100 zł/mies. (3 razy w tygodniu); 20 zł (wejście jednorazowe)
Miejsce: sala fitness GOSiR (ul. Żeromskiego 15, wejście od ul. Piasta)

ABT

ABT to skrót od trzech angielskich słów: abdominal – brzuch, buttocks – pośladki, thighs – uda. To forma aerobiku polecana zwłaszcza osobom chcącym wymodelować dolne partie ciała. ABT poprawia kondycję fizyczną i zdrowie oraz kształtuje figurę. Jest doskonałym sposobem na płaski brzuch, szczupłe uda i jędrne pośladki.

Plan zajęć: czwartki w godz. 19.00-20.00
Prowadząca: Daria Zawiślak
Koszt: 
50 zł/mies. (1 raz w tygodniu); 80 zł/mies. (2 razy w tygodniu); 100 zł/mies. (3 razy w tygodniu); 20 zł (wejście jednorazowe)
Miejsce: sala fitness GOSiR (ul. Żeromskiego 15, wejście od ul. Piasta)

Pilates

Zajęcia prowadzone są w wolnym tempie przy cichej muzyce, głównie w pozycji leżącej, dzięki czemu nie obciążają stawów. Jakie efekty daje pilates: likwiduje bóle kręgosłupa, kształtuje i wysmukla sylwetkę, wzmacnia mięśnie całego ciała, poprawia koordynację ruchową i koncentrację, rozciąga i uelastycznia ciało i relaksuje

Plan zajęć: wtorki w godz. 19.30-20.30, czwartki, w godz. 18.00-19.00
Prowadząca: Daria Zawiślak
Koszt: 
50 zł/mies. (1 raz w tygodniu); 80 zł/mies. (2 razy w tygodniu); 100 zł/mies. (3 razy w tygodniu); 20 zł (wejście jednorazowe)
Miejsce: sala fitness GOSiR (ul. Żeromskiego 15, wejście od ul. Piasta)

Trening funkcjonalny

Trening funkcjonalny jest treningiem całego ciała, pozwalającym na poprawę wzorców ruchowych, wykorzystywanych w życiu codziennym. Ćwiczenia angażują wiele stawów, co w efekcie poprawia działanie układu krążenia oraz wzrost wydolności organizmu. Trening korzystnie wpływa na poprawę mięśni głębokich tzw. core, wzmacniając mięśnie tułowia zarówno z przodu jak i z tylu, odciążając tym samym kręgosłup.

Plan zajęć: wtorki w godz. 20.30-21.30
Prowadząca: Daria Zawiślak
Koszt: 
50 zł/mies. (1 raz w tygodniu); 80 zł/mies. (2 razy w tygodniu); 100 zł/mies. (3 razy w tygodniu); 20 zł (wejście jednorazowe)
Miejsce: sala fitness GOSiR (ul. Żeromskiego 15, wejście od ul. Piasta)

 


Zumba fitness

Zajęcia taneczno-ruchowe składające się z szybkich i wolnych rytmów wzmacniających i rzeźbiących sylwetkę. Zajęcia są dla wszystkich bez względu na płeć, wiek, kondycję i umiejętności taneczno-ruchowe, gdyż łatwo można ją dostosować do indywidualnych potrzeb i możliwości.

Plan zajęć: piątki w godz. 19.00-20.00
Prowadząca: Iwona Rogalska
Koszt: 50 zł/mies. (1 raz w tygodniu); 80 zł/mies. (2 razy w tygodniu); 20 zł (wejście jednorazowe)
Miejsce: sala fitness GOSiR (ul. Żeromskiego 15, wejście od ul. Piasta)


Płaski brzuch

Zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu i wzmocnieniu mięśni brzucha oraz na spaleniu tkani tłuszczowej i wymodelowaniu talii.

Plan zajęć: środy w godz. 17.00-18.00, piątki w godz. 18.00-19.00
Prowadząca: Iwona Rogalska
Koszt: 50 zł/mies. (1 raz w tygodniu); 80 zł/mies. (2 razy w tygodniu); 20 zł (wejście jednorazowe)
Miejsce: sala fitness GOSiR (ul. Żeromskiego 15, wejście od ul. Piasta)


Tai chi

Tai chi jest chińską sztuką harmonijnych i delikatnych ćwiczeń zapewniających doskonałe zdrowie i redukujących stres. Tai chi to umiejętność utrzymania prawidłowej postawy ciała, wytrzymałości, gibkości, koordynacji ruchowej, prawidłowego oddychania, panowania nad stresem i wreszcie trening uwagi. Regularne ćwiczenie może przynieść szeroki zakres korzyści dla układu oddechowego, mięśniowego, kostnego czy krążenia.

Plan zajęć: wtorki w godz. 18.00-19.30, czwartki w godz. 16.30-18.00
Prowadzący: Arkadiusz Gołygowski
Koszt: 80 zł/mies. (2 razy w tygodniu); 20 zł (wejście jednorazowe); bezpłatnie dla mieszkańców powyżej 60. roku życia zamieszkałych na terenie gminy Konstancin-Jeziorna
Miejsce: sala fitness GOSiR (ul. Żeromskiego 15, wejście od ul. Piasta)


Badminton

Zajęcia przeznaczone są zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych graczy. Skierowane są do tych, którzy chcą lepiej grać w badmintona, doskonalić posiadaną przez siebie technikę, skorygować popełniane błędy lub po prostu zacząć przygodę z tym sportem.

Plan zajęć: środy i piątki w godz. 20.00-21.30
Prowadzący: Adam Grzegorzewski
Koszt: 80 zł/mies. (2 razy w tygodniu); 20 zł (wejście jednorazowe)
Miejsce: hala sportowa GOSiR (ul. Żeromskiego 15, wejście od ul. Piasta)


Crossminton

Crossminton to gra rakietowa łącząca w sobie najlepsze cechy tenisa, squasha i badmintona. Jej szybki rozwój rozpoczął się w Niemczech, a dzięki prostym zasadom i łatwemu dostępowi obecny jest już na wszystkich kontynentach. Zajęcia przeznaczone są zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych graczy.

Plan zajęć: poniedziałki w godz. 20.00-21.30
Prowadzący: Adam Grzegorzewski
Opłata: 50 zł/mies. (1 raz w tygodniu); 20 zł (wejście jednorazowe)
Miejsce: hala sportowa GOSiR (ul. Żeromskiego 15, wejście od ul. Piasta)


Nordic walking

Zajęcia dla osób, które zaczynają chodzić z kijami i uczą się prawidłowej techniki oraz dla osób, które już opanowały prawidłową technikę chodu i preferują bardziej wymagający kondycyjnie trening.

Plan zajęć: soboty w godz. 8.30-10.00 (grupa sportowa, bez nauki chodzenia z kijami),
w godz. 10.00-11.30 (grupa początkująca, masz w spokojnym tempie – nauka chodu z kijami)
Prowadząca: Dorota Pawlik
Zajęcia bezpłatne dla mieszkańców gminy Konstancin-Jeziorna
Miejsce: 
Ścieżka zdrowia im. Tomasza Hopfera, ul. Od lasu 23


Tenis stołowy

Tenis stołowy należy do najpopularniejszych gier sportowych. Wyjątkowa atrakcyjność daje obraz dyscypliny spełniającej wszechstronne potrzeby ruchowe. Tenis stołowy jest środkiem na długowieczność, pozwala utrzymać dobrą kondycję fizyczną i psychiczną.

Plan zajęć: od wtorku do czwartku w godz. 18.00-20.00
Prowadzący: Henryk Pawlik
Opłata: 80 zł/mies. (2 razy w tygodniu); 100 zł/mies. (3 razy w tygodniu); 20 zł (wejście jednorazowe)
Miejsce: hala sportowa GOSiR (ul. Żeromskiego 15, wejście od ul. Piasta)


Mama i ja

To zajęcia edukacyjne, kondycyjne i wzmacniające. Najważniejsze jest to, że w odróżnieniu od innych form, kobiety mogą ćwiczyć razem z dziećmi. Na zajęcia, zapraszamy mamy z dziećmi do 1. roku życia, najlepiej po około 6-8 tygodniach po porodzie naturalnym i 10-12 po cesarskim cięciu. Na zajęcia należy przynieść zabawki dla dziecka, maty koedukacyjne, kocyki, na których będzie można położyć dzieci, które jeszcze nie trzymają główki. Jeżeli dziecko zacznie płakać, albo przyjdzie czas karmienia, to mama przestaje ćwiczyć a reszta grupy kontynuuje zajęcia. Prowadząca fizjoterapeutka zwróci uwagę na prawidłowy powrót do formy mięśni brzucha w aspekcie rozstępu kresy białej i mięśni dna miednicy.

Plan zajęć: wtorki w godz. 11.30-12.20
Prowadząca: Agata Maksymowicz-Kapturska
Koszt: 50 zł/mies. (1 raz w tygodniu); 20 zł (wejście jednorazowe)
Miejsce: sala fitness GOSiR (ul. Żeromskiego 15, wejście od ul. Piasta)


Zapisy na zajęcia prowadzone są w recepcji GOSiR przy ul. Żeromskiego 15 (wejście od ul. Piasta) od poniedziałku do piątku w godz. 15.30-21.00. (Płatność za zajęcia powinna zostać uiszczona po pierwszych zajęciach w miesiącu, ale nie później niż do 10 dnia danego miesiąca).